(Parodie) Seviyor – EEA (sa nu crezi nimic)

(intrare editată)

Versurile aici.

Notă1: EEA – Elemente de electronică analogică (fostul DCE).

Notă 2: Vechiul video, de campanie se mai poate găsi pe youtube aici.

EEA pe Blogul lu’ Sevi: Tranzistor sau OZN.

13 Responses to (Parodie) Seviyor – EEA (sa nu crezi nimic)

  1. mdfmk spune:

    omule, tot ce pot spune este ca ai un talent indoielnic in materie de muzica si/sau de parodierea ei. despre „candidatura” ta, sa stii ca nu te voi vota nu pentru ca ai avea sau nu voce, ci pentru ca imi inspiri un circar si nu un candidat la ceva. te salut cu un respect egal cu talentul tau muzical. pace. du-te la megastar, ai avea ceva sanse 😉

  2. seviyor spune:

    Cred că dacă aveam un talent neîndoielnic nu îmi mai frecam coatele de băncile politehnicii alături de tine.
    La circ clovnul e cel mai bun. Consider că sunt cel mai potrivit pentru această funcţie.
    Te salut cu un respect egal cu IQul tău (în procente) dragă mdfmk.

  3. proclet spune:

    Dupa 3 ani de electronica si telecomunicatii (dar mai mult electronica) inteleg si vibrez pe versuri si melodie :). Traiasca PSF-urile :P.

  4. Anonim spune:

    Am studiat cu mare atentie blogul tau si nu am ajuns decat la o singura concluzie… Este un loc pe care tu il folosesti pentru a lua in deradere anumite lucruri la care te aliniezi. In primul rand acest lucru nu mi se pare demn pentru un candidat la consiliul facultatii noastre. Dupa aceea, mi se pare ca te folosesti de acest blog si pentru o campanie nu foarte bine gandita si structurata.

    Pot sa iti dau un sfat… faptele vorbesc de la sine fara a mai fi nevoie de vorbe (sau melodii in cazul unora). Daca ai fi avut pe acest blog o idee geniala expusa intr-un mod concret pe care sa zicem ca ai fi promovat-o corespunzator si care ar fi adus o schimbare majora in mentalitatea facultatii noastre (si prin ea inteleg atat profesori cat si studenti) ti-as fi acordat sprijinul meu, dar asa nu am vazut decat campanie ieftina si vorbe goale.

    Pace!

  5. seviyor spune:

    Dragă anonimule,
    Ar fi o chestiune de bun simţ să te semnezi cînd pui astfel de mesaje. Mă bucur că ai studiat blogul meu atent, deşi după concluzii nu pare. L-am creat în ideea de a promova lucrui de valoare, şi idei geniale.
    Nu mă pricep la marketing, dar cred că dacă procedam la a expune direct acele idei geniale, nu ajungeam la 4000 de vizitatori nici într-un an de zile. Degeaba sunt ideile geniale, dacă nu sunt puse în practică, degeaba scrii dacă nimeni nu te citeşte (vorba vine, uneori e o plăcere). Demonstrează-mi tu că se poate, dacă nu eşti de aceeaşi părere, domnule Anonim. Spune-mi, tu ai da un mass cu „Super tare, idee bună pentru reforma facultăţii”, sau cu „super tare, parodie despre facultate”?
    Campanie ieftină… îmi finanţezi tu una mai scumpă? Folosesc blogul pentru a mă face cunoscut. Tu ai vota un nume necunoscut? La fel cum nici eu nu aş răspunde criticilor cuiva care nu are măcar bunul simţ de a se semna; dar o fac totuşi.
    Vorbe goale? care-s alea?
    * „Mereu aproape” se referă la intenţia mea de a fi un „consilier” aproape de cei ce l-au ales, de a păstra legătura prin intermediul acestui blog cu studenţii. Mi se pare o idee bună ca toţi să ştie ce se întîmplă în facultatea lor.
    * „Votaţi pe ochi frumoşi” Nu mă cunoşti! Ce pot cere? să mă votezi pentru că sunt cel mai bun? asta o poate spune oricine. Nu pot; ci să mă votezi aşa cum dau unii profi notele: pe ochi frumoşi.

    Cînd ai studiat a atent blogul meu ţi-a scăpat un detaliu: Voi reveni cu mai multe detalii în această privinţă în curînd. Deci prin postul ăsta nu doream decît să îmi fac NUMELE cunoscut. După cum ai văzut, în restul blogului (înainte să fi apărut căsuţele de text din dreapta referitoare la alegeri) numele de AGAPE apare o singură dată. Aşa se explică faptul că tema videoului încărcat astăzi este schimbată faţă de cele precedente, pentru a integra poza şi numele meu.

    Nu mă cunoşti (cred), cu atăt mai puţin nu îmi cunoşti faptele (sigur)!
    Plictisit de a-ţi răspunde închei aici.

    ET: Am încărcat draftul din vară care a născut ideea ce a condus la apariţia acestui blog. Din păcate a rămas în stadiul de ciornă…
    https://seviyor.wordpress.com/files/2008/01/produsul-societatii.doc

  6. dadatroll spune:

    Pai de ce nu spui cai fostul DCE? Am crezut ca e fostul DIE.

  7. si eu .. yo .. hic .. eu cui cine votez ?? !.. hic .. hic .. gred k voteaz cu kre da 1 bere.. ie lojik, nu?

  8. weirdotcom spune:

    omule.. ce pot sa spun.. pe limba romanului o campanie „vai de steaua ei”
    spui tu ca circarul e cel mai bun la circ, o fi.. dar lasa’l la circ.. tu esti circar unde nu trebuie..
    degeaba te faci cunoscut daca nu ne lasi decat cu un gust amar si teribil de amuzati de ignoranta ta

  9. almost_normal spune:

    🙂
    voteaza pe ochi frumosi?
    patetic!
    1 nu ai ochi frumosi
    2 mai bine aduceai originalitate
    3 ar trebui sa te bagi in politica te incadrezi perfect cu ansamblul acela de mancatori de *****
    4 succes let the best WIN!;)

  10. mado spune:

    toate astea de mai jos sunt lucrate de tine?

  11. Mara spune:

    mai Alex mai…oamenii astia nu prea se prind de o gluma faina. Era o incercare de campanie mai altfel, care sa faca apel la simtul umorului, pe care unii l-au ingropat cu desavarsire. Daca as fi fost la facultatea ta, te-as fi votat:) numa bine!

  12. seviyor spune:

    @mado: Nu ştiu exact ce înţelegi prin lucrate, dar bănuiesc că răspunsul ar fi da. Iar ce nu e „lucrat” de mine probabil se observă.

  13. […] pe Blogul lu’ Sevi: Tranzistor sau OZN, EEA (să nu crezi nimic), EEA (amintiri). şase […]

Lasă un răspuns

