(Parodie) Seviyor – EEA (amintiri)

Seviyor – EEA (Amintiri)

Melodia originala: Trooper – Amintiri

Versurile aici.

EEA pe Blogul lu’ Sevi: Tranzistor sau OZN, EEA (să nu crezi nimic).

5 Responses to (Parodie) Seviyor – EEA (amintiri)

  1. bogd spune:

    Trebuie sa recunosc ca incep sa fie din ce in ce mai bune cover-urile tale. Acesta cel putin imi place la nebunie… 😉

  2. […] de aici este cântat de un coleg. Exprimă extraordinar de bine sentimentele pe care le are un om înainte […]

  3. tecigo spune:

    23:35 – nu regret ca am asteptat 10min sa se incarce melodia 🙂

  4. seviyor spune:

    Hmmm.. chiar, văd că merge cam greu. Îmi cer scuze, cred că e din cauza fileden.com, unde am pus eu fişierul. Tot youtubeul e baza :)))

Lasă un răspuns

