(Parodie) Seviyor – EEA (sfîrşit şi început de electronică)

Versurile aici.

Melodia originală: Ţapinarii – Sfîrşit şi început de lume

EEA pe Blogul lu’ Sevi: Tranzistor sau OZN, EEA (să nu crezi nimic), EEA (amintiri).
şase nouă.

Nota mea la EEA. Nu vă vine să credeţi? Nici mie.

Nu are rost să comentez „cum a fost la examen”. Oricum am fost ultima grupă deci nu mai interesează pe nimeni nici ce subiecte am avut.

Redau doar cele 10 secunde în care am trecut prin toate trăirile posibile (de la agonie la extaz :)) ).

Citez: „singura condiţi e să aveţi minim 3 note de trecere.. bla bla..(după cei 5-6 restanţieri, începe:) Grupa 322: Agape? (pauză – eu ridic mîna). Ai avut doar două note de trecere (mda =(( clar, am picat) dar am ţinut cont de prezenţă (este un dar… e o speranţă.. :X Poate mi-a dat cinciul la limită, dar, dar…) nouă. Alecu.. „.

Credeam că nu am auzit bine: NOUĂ?? Nici după ce am primit carnetul nu îmi venea să cred. Visez? – nu cred, că mă doare teribil burta de foame.

Explicaţia: O notă de trecere presupune să fi făcut subiectul respectiv, dar să ai unele mici greşeli ce îţi pot scădea nota pînă la 6 (pe subiectul acela). Pe cele 5 subiecte din examen am primit punctajele: 10 5 10 5 5, deci un total de 35 de puncte din 50 (deci ar fi nota 7), care adunat la cele 49 (din 50) de puncte din timpul anului (punctaj aflat după comunicarea notelor), au dat punctajul final: 84. Datorită prezenţelor la curs, a fost rotunjit favorabil mie, rezultînd nota 9.

Apropo… http://www.freegsm.ro/viata_de_student/

Deci ce să zic? pe scurt: #-o ~x( :-B :-„ Dar pînă la urmă… :>

 

Paranteză: (

explicaţiile figurinelor sunt la lincul ăla:

  • #-o – cînd mai e puţin pînă la examen şi nu ştii nimic
  • ~x( – cînd îţi dai seama că ai uitat „ceva” acasă
  • :-B – cînd te benoclezi unde nu trebuie
  • :-” – cînd nu eşti singurul care ştie că tu :-B
  • :> – cînd te întreabă colegii cum ai luat nouă

) end paranteză

7 Responses to (Parodie) Seviyor – EEA (sfîrşit şi început de electronică)

  1. iuliana spune:

    Nu am nici-un respect pentru cei care termina Politehnica pentru ca doar cativa tocesc materia iar restul copiaza „ca-n codru”; nu copiezi – nu vei ajunge niciodata inginer! Nu am nici-un respect pentru viitorii ingineri pentru ca stiu ca vor ajunge niste viitori supusi ai ciorilor guvernamentale, niste lingai ai pantofilor nenorocitilor care ne fura, asa cum in facultate sunt doar niste lingai ai comunistilor octagenari si sustin bolsevismul pastrat netulburat de androneasca privind metodele de predare si felul in care sunt tratati studentii, si coruptia privind spagile grase pretinse de administratorii de camin pentru diferite camere libere in timp ce sarantocii de studenti fara pile sunt supracazati cate 5-6 in camere de 2/2 m.p. (baietii) sau 3/3 m.p. (fetele); toate astea doar pentru a deveni inginer pe un salariu destul de mic pentru preturile din tara;

  2. mar!juanA spune:

    Draga mea iuliana, tu la ce facultate esti? La ASE unde toata lumea doarme si in sesiune tocesc grile pe de rost, sau oi fi la fetele de la psihologie…. la vreuna particulara ca toti cei care nu invata, si-atunci platesc! Hai sa te trezesc putin la realitate si sa-ti spun ca in politehnica(mai ales la calculatoare) vin oamenii destepti care n-au invatat atatia ani degeaba ca sa isi piarda vremea pe la alte facultati de nimic. Oameni care mai tarziu or sa plece in strainatate cu stiinta acumulata si or sa castige mult mai bine ca restul. POLI RULLZ!

  3. Laura spune:

    Cânţi şi la chitara? 😉

  4. andy spune:

    iuliana, de unde stii tu cum fac toti la poli si ce chestii se predau? crezi ca un inginer bun trebuie sa stie in detaliu sa demonstreze tot felul de formule matematice (dintre care unele nici n-o sa-i foloseasca in viata vreodata)?

    eu n-am copiat la niciun examen.. si la toate materiile esentiale pentru viitoarea cariera in domeniu m-am straduit sa inteleg logic si sa-mi ramana ceva..

    apropo, asta probabil e situatia la toate facultatile ingineresti din romania, sunt destui oameni destepti care au venit aici sa puna bazele unei cariere serioase… nu ne baga pe toti in aceeasi oala, pentru ca nu stii ce vorbesti

  5. krypton spune:

    iuliana , simplu , taci in plm

Lasă un răspuns

