Sportul si criza

Deşi pare greu de crezut (din cauza celor ~18 kg pe care le-am pus de cînd sunt la poli), am testat de-a lungul vremii câteva săli de prin zonă, şi doresc vă împărtăşesc din „experienţă”.

Iată care sunt variantele… Am să încep cu R2 – aproape, cu multe aparate, preţul acceptabil: 800 de mii pe lună nelimitat. Partea bună e deci spaţiul mare, numărul mare de aparate, partea proastă e lipsa aparatelor de fitness, pentru „cardio”. O recomand celor care vor să „tragă de fiare”. Eu parcă am făcut ceva spate cît am mers acolo :D. Pentru cei mai mici, R2 ăsta e lîngă princess, pe aproape de carefour.

Foarte bine cotată e Matrix. Nu m-a atras, e totuşi cam departe (la o staţie de 41 de Crîngaşi). E cea mai ieftină, şi cred că e destul de dotată. Pentru mai multe informaţii search pe google că are sait cu webcam în direct.

Tot în zona crîngaşi, la Grant Shopping Center este o sală, Genesis.. mai de fiţe. Abonamente ceva mai scumpe, dotare cat de cat buna, au instrumente de toate, dar nu au dubluri. Insa nu e prea aglomerat deci nu e problemă.  120 RON dimineaţa de luni pînă vineri pana la 5 seara, 150 nelimitat – parca astea erau preturile.

S-a mai deschis una la metrou la Grozăveşti, dar nu mă impresionează cu nimic – dotare slabă preţuri care nu rup tîrgul, şi te mai vezi şi în vitrină. Eu nu prea văd ce e în jurul meu cînd merg la metrou da nu toti sunt aiuriti ca mine. Insa daca esti fata si vrei sa fii admirata cum faci genoflexiuni in strampi, e locul perfect. Sau indreptari :”>

Acum frecventez sala de la hotel Orhideea. Desi după nume pare tot o fiţă nu e chiar aşa. Orientată mai mult pe fitness, n-are preţuri exagerate (75 de lei 12 şedinţe). Dotarea este bună, dar nu excelentă – în mod sigur nu ai să ajungi Şvarţeneger mergînd acolo, în schimb stau bine la aparate de fitness cum spuneam: steppere, biciclete multe. Are si program de aerobic şi saună. Şi cel mai important, răspunde cu „DA” întrebării celei mai frecvente: „Vin fete multe?” Da, vin fete multe. „Şi sunt frumoase?”. Da, unele sunt foarte frumoase! Pentru a vă convinge, puteţi intra pe SITEUL a două dintre ele. Insistaţi acolo cu commenturi, că au şi blog.. poate pun şi poze să vă convingeţi ;). În concluzie, recomand sala asta graşilor cărora le plac fetele :D.

Rămîne de testat IDMul… poate la salarul bursa următoare..

Şi am ajuns şi la partea tristă… am intrat în criză :(.

Criză de tot, şi orice.

Pînă şi criza economică mondială se reflectă în mine: după ce duminică cursul burtă-cîntar scăzuse sub pragul psihic de 80kg, astăzi a atins un minim de 79.3. Spre finalul zilei, tranzacţiile BNR au făcut ca burta naţională să îşi mai revină, şi şedinţa s-a închis la 80.0 Totuşi e bine 🙂

Acu de final ce să zic…  Îi invit pe toţi cei cărora le este frică de cîinii vagabonţi din poli şi nu s-au aventurat pe traseu să mi se alăture şi să îşi mişte fundurile „indoor”.

Si apropo de cîinii vagabonţi, că îmi place să insist pe asta… am observat că şi-au făcut discotecă în poli, şi pentru o împerechere mai uşoară şi-au pus cercei verzi masculii singuri şi galbeni femelele. Acum au scăpat de delayul cauzat de mirositul reciproc (sau ce-o fi ritualul ala).

Pace!

5 Responses to Sportul si criza

  1. Animaliciul30 spune:

    Hai ca inceqpi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  2. seviyor spune:

    Îmi place să cred că dintotdeauna scriu bine 😛

    Sufăr de sindromul „mesiei” mai ceva decat Becali. Manifest semne evidente de grandomanie, îmi place să am moţ: să am media cea mai mare, prietena cea mai frumoasă, jobul cel mai fain etc. Aşa am şi ajuns anul trecut în consiliu, cînd puteam sta bine mersi acasă – oricum n-am să revoluţionez eu planeta doar.

    Cam asta ar fi explicaţia faptului că pînă acum nu prea am scris bine. Nu am scris deloc in mare, pentru că am vrut un blog special, cu moţ. Sau fără scris. Încă consider că pe viitor blogosfera se va schimba, si toti vor utiliya audio/video-blogurile. Dar nu tre să fiu eu cel de face schimbarea, aşa că din lipsă de timp am să mă trec şi eu pe tastatură.

    PS: Dacă Becali scoate caseta aia de colindă să căutaţi în magazine şi un CD gen „Seviyor – Politehnistu’ ” :-B

  3. […] să “supravieţuieşti” în poli, vorbind la figurat, dar post-ul ăsta (inspirat de Sevi) se referă la o latura mai pragmatică, şi […]

  4. Gabi Soare spune:

    Salut. ce sa-ti zic… bine ca ai facut ceva in privinta asta . 🙂 Eu sunt slab, dar sunt dependent de alergat(am dezinstalat war3 cu dota 🙂 ). Alerg in fiecare zi( mai putin zilele cand trec pe la facultate cu 8-10 ore continuu si cand merg acasa) pe la rectorat- regie (strada lunga)… Sunt anul 1 si sper sa nu ma las batut de grasime. Acu ca a inceput primavara e plin campusul de studenti. Bafta

  5. Berilac spune:

    Bun articolul, e bine de bagat la cap. Mersi pentru ponturi! 🙂

Lasă un răspuns

