Sănătatea, mai presus de toate

Încercînd să slăbesc am încercat tot felul de soluţii.. Nu le enumăr aici, dar ţineam să vă prezint un ceai foarte bun pe care l-am descoperit prin experimentele mele.

antistress

Are efecte impesionante, o cană de ceai şi… totul e mai bine.

Am găsit şi un articol foarte bun despre stres, efectele acestuia şi remedii din care am citat mai jos [1] ;))

Dacă nu eşti stresat, poţi bea apă în loc de ceai. Apa-i bună, nu-i ca vinul..

Dacă însă te recunoşti în trei din următoarele simptome, ar fi cazul să bei şi nişte ceai. Sau chiar să consulţi un doctor.

Caracteristicile persoanelor aflate intr-o stare de stres acuta

> Sentiment constant de urgenta, graba; lipsa timpului pentru relaxare
> Tensiune in toate relatiile, rezultand certuri, neintelegeri, jigniri etc.
> Mania “evadarii” (in camera personala, masina, parc etc.)
> Senzatia ca timpul curge prea repede, copii cresc prea rapid etc.
> Dorinta constanta de a avea o viata mai simpla si mai linistita;
> discutii permanente cu cei din jur despre vremurile mai bune (care au trecut sau care vor veni)
> Prea putin timp dedicat propriei persoane sau cuplului
> Sentiment de vinovatie determinat de ideea ca nu ati reusit sa faceti tot ce ati fi putut pentru cei dragi din jurul vostru.

Cură plăcută! (de slăbit, sau antistres, fiecare după nevoile sale:) )

[1] http://www.santamia.ro/masaj/masaj-antistres.htm

2 Responses to Sănătatea, mai presus de toate

  1. Andrian spune:

    Ceaiul ala confirm ca e valabil, si eu folosesc.

  2. Ak spune:

    Da, am incercat si eu si nu numai Antistres, ci si Organism Purificat, Circulatie Cerebrala, Somn usor, Picioare usoare etc. Par eficiente.
    Ah, si iti recomand si ceai de mere si melissa produs tot de Fares.

Lasă un răspuns

